ABN
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Spørsmål

2 posters

Go down

Spørsmål Empty Spørsmål

Poste  Gjest Fre Jun 26, 2009 11:16 pm

Hei!

Jeg har lest gjennom det du/dere har skrevet her nå og har bare et par spørsmål angående strukturen til dette forumet, da jeg synes dette var litt uklart. Er dette er forum som oppfordrer medlemmene til å bli friske, altså et forum der alle medlemmene vil bli friske og hvordan en skal gå fram for å klare det? Eller er dette et forum for personer som lever med SF'en sin og ikke vil bli friske?
Anonymous
Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

Spørsmål Empty Re: Spørsmål

Poste  Elisabeth Man Jun 29, 2009 1:12 pm

Hei!

Dette er et forum der vi støtter hverandre og snakker sammen om hvordan det er å leve med spiseforstyrrelser. Alle her inne (tror jeg) har et ønske om å bli frisk en gang, men foreløpig har vi lært oss å leve med sf'en vår. Vi støtter selvfølgelig alle som prøver å bli frisk Wink

Håper du fikk svar på spørsmålet ditt. Hvis ikke så bare si ifra.. Smile
Elisabeth
Elisabeth


Til Toppen Go down

Spørsmål Empty Re: Spørsmål

Poste  Anette Man Jun 29, 2009 3:00 pm

Hei Smile

Dette er som Elisabeth sier et forum hvor vi støtter hverandre i hverdagen med sf. Det er ikke et typisk pro ana forum, vi ønsker ikke at folk som ikke sitter så dypt i det enda skal bli medlem her. Vi ønsker ikke å være delaktig i at noen utvikler en sf. Når det er sagt er det ingen her inne som aktivt forsøker å bli frisk, selv om vi alle (tror jeg da) innerst inne ønsker et normalt forhold til maten. Vi støtter selvfølgelig det hvis noen bestemmer seg for å ta opp kampen. Smile
Anette
Anette


Til Toppen Go down

Spørsmål Empty Re: Spørsmål

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet